Un disseny de festa de Rosa Clará desfilarà al Concurs Nacional de Vestits de Paper de Mollerussa

Un vestit de festa de la coneguda dissenyadora barcelonina, Rosa Clará, participarà enguany en la 48a edició del Concurs Nacional de Vestits de Paper, que se celebrarà el proper 14 de desembre, segons ha explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona. Clarà, responsable de la introducció del concepte moda en el disseny de vestits de núvia i de cerimònia, ha cedit el disseny d’un vestit de la seva col•lecció de festa 2013. Es tracta d’un vestit curt en forma de globus i amb pètals de flor en color fúcsia

L’encarregada d’elaborar aquest disseny serà la modista d’Alguaire, Carme Solà, habitual col•laboradora del Museu de Vestits de Paper. La peça, que no entrarà a concurs però sí que desfilarà durant la gala, passarà a formar part d’una col•lecció específica dins el museu juntament amb les que van cedir en anys anteriors Peter Aedo, Lydia Delgado, Oscar de la Renta, Agatha Ruiz de la Prada, Joaquim Verdú Victorio&Lucchino, Armand Bassi, Jordi Labanda, Konrad Muhr i Lorenzo Caprile.

Més de 2.000 bases enviades a l’Estat espanyol i a l’estranger i també per Facebook

El Concurs de Vestits de Paper de Mollerussa ha seguit enguany amb l’estratègia de promoció endegada l’any passat a través de les xarxes social amb l’objectiu de contactar amb dissenyadors estrangers que poguessin estar interessats en participar-hi. D’aquesta manera, s’ha contactat amb creadors i modistes de Mèxic, Colòmbia, Brasil o Argentina amb l’objectiu de fer-los arribar les bases del concurs i convidar-los a participar-hi, segons ha dit Solsona. Així mateix, també s’ha continuat amb la campanya específica que es va iniciar l’any passat a Portugal per donar a conèixer el concurs a través d’una trentena d’agències de turisme, de cambres de comerç, d’agències regionals de promoció turística, d’ajuntaments i també d’empreses vinculades al món de la moda. A més a més, s’ha continuat amb la tasca de difondre tant el concurs com el museu entre les diferents escoles de disseny que ofereixen formació arreu de l’Estat.

A banda, també s’ha incidit especialment promocionar el certamen entre casals de jubilats de tot l’Estat espanyol, als quals s’ha volgut fer un descompte especial en l’entrada per a grups, que tindrà un preu de 20 euros enlloc dels 30 de l’entrada general.

En total, s’han enviat més de 2.000 cartes amb les bases del concurs i amb informació diversa sobre el museu. D’aquestes cartes, al voltant de 800 s’han adreçat a modistes, instituts de moda i acadèmies, 462 s’han enviat a casals, associacions i agrupacions i més de 300 s’han remés a agències de viatges i de promoció turística. Cantàbria, Sevilla, Màlaga, Pontevedra Salamanca, Astúries, Lleó, Àvila o Palma de Mallorca són alguns dels punts on s’ha fet arribar aquesta informació promocional amb l’objectiu de difondre el museu i d’incrementar també el nombre de participants en el concurs.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca