- Mollerussa Comercial i l’Ajuntament premiaran la fidelitat de la clientela, que també tindrà pàrquing de franc si compra als associats
Mollerussa Comercial i l’Ajuntament de Mollerussa tornen a llençar de nou la campanya Duros a quatre pessetes, que ja es va fer amb èxit al maig i que en aquest cas vol injectar 77.000 euros directes a l’economia local amb l´ús de molleuros, la moneda pròpia amb validesa als establiments adherits a l’entitat de comerciants de la ciutat. Aquesta nova acció, que s’iniciarà a partir del 9 de desembre, se suma doncs als 110.000 que ja es van injectar durant el mes de maig i que conformen les polítiques d’estímul per “moure la roda” i que són “un impacte directe en la supervivència del nostre comerç”, en paraules de l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, que aquest matí ha presentat la iniciativa juntament el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, acompanyat de Núria Sans, membre de la junta.
En aquest sentit, Català ha indicat que un mínim de 700 persones es podran beneficiar de la iniciativa, ja que tindran la possibilitat de bescanviar per molleuros un mínim de 50 euros i un màxim de 100 per persona amb l’avantatge que el canvi incrementarà un 10% el valor d’aquests diners. Així, si es bescanvien 50 euros, s’obtindran 55 molleuros i se’n bescanvia 100 la quantitat serà de 110 molleuros a gastar en els comerços adherits a la campanya. Per fer aquests canvis, que es podran fer en efectiu o bé amb targeta de crèdit, Mollerussa Comercial ho farà des de les noves oficines que han estrenat al carrer de Jacint Verdaguer.
L’acció forma part de la campanya de Nadal de Mollerussa Comercial, que també compta amb la col·laboració de l’Ajuntament que oferirà 1000 hores de franc de la zona blava presentant els tiquets corresponents a les oficines de l’entitat. Així mateix, el consistori també col·labora amb la cessió de 100 entrades per a les 10 sessions de cinema infantil i 40 per als quatre espectacles de teatre infantil que ha programat la regidoria de Festes per aquest desembre i que es podran bescanviar amb un tiquet de compra de com a mínim 30 euros. Així mateix, també es comptarà amb un sistema de megafonia per als carrers i places del centre amb música nadalenca per animar la ciutadania.
La campanya de Nadal de Mollerussa Comercial es completa també amb l’estrena de l’app MonederMolleuro, un sistema de fidelització que permet acumular molleuros per cada compra que seran bescanviables en paper per fer les compres. Cal fer la inscripció a l’oficina de l’entitat o per la web.
Mercat de Santa Llúcia aquest dissabte a la plaça de l’Ajuntament
D’altra banda, també s’han donat a conèixer els detalls del Mercat de Santa Llúcia, que organitza la delegació de la Cambra de Comerç a Mollerussa i Mollerussa Comercial, i que tindrà lloc aquest dissabte dia 5 de les 10 del matí a les 7 de la tarda a la plaça de l’Ajuntament. Ho ha explicat el representant de la Cambra de Comerç, Josep Anton Gaya, el qual ha indicat que tot i les restriccions d’aforament i de mobilitat perimetral han obligat a reduir a 13 les parades però que tots els sectors de la decoració i parament nadalenc hi seran representats com cada any. També ha explicat que per dinamitzar el mercat a les 5 de la tarda hi haurà un berenar solidari amb la Marató de TV3, seguint protocol de prevenció de la Covid19, i una exhibició per part de l’ARF Diables de Mollerussa.