La zona centre de Mollerussa es va omplir d’usuaris i de compradors durant l’Open Night que va tenir lloc la matinada del 28 de juny a la capital del Pla i les vendes van tornat a assolir un èxit important segons es desprèn del balanç que aquest matí a donat a conèixer el president de l’Associació de Mollerussa Comercial, Àlex Català, en el transcurs de la roda de premsa que s’ha fet a l’Ajuntament amb la presència de l’alcalde de la ciutat, Marc Solsona, i en la que també hi ha assistit el vicepresident de l’Associació Mollerussa Comercial, Enric de la Serna.
L’alcalde ha comentat que és important fer la valoració d’aquesta activitat bàsicament per dues raons; primer perquè el model, com a concepte, és únic a Catalunya i segon perquè desprès de 3 edicions, tant pel número de vendes fetes com per la gran quantitat de públic assistent, això significa que la fórmula esta totalment consolidada. La importància d’aquesta activitat, ha continuat l’alcalde, és que s’ha aconseguit crear una activitat transversal convinant l’esbarjo, el lleure, la restauració i les vendes”
Per la seva part, el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, ha comentat que en xifres absolutes és difícil quantificar la quantitat de vendes, però que s’ha fet una enquesta de valoració als associats i, en línies generals, els resultats que els han manifestat és que enguany ha anat molt bé, “com a mínim tant bé com l’any passat i en alguns casos fins i tot millor” ha afegit el president de Mollerussa Comercial. A banda de la venda d’articles i de l’èxit en la restauració, Català també ha posat de manifest que les diferents activitats que s’organitzen a l’entorn de l’Open Night com ara la desfilada d’estiu; la cursa urbana organitzada amb el Club QC System o el final de la festa amb la cantada d’havaneres han assolit un èxit d’assistència espectacular, concretament el 2n. Running Open Night ha comptat amb la participació de 470 inscrits.