- L’Ajuntament encén aquest divendres a les 6 de la tarda l’enllumenat de Nadal, que inclou també la il·luminació de la façana de L’Amistat
- Mollerussa Comercial llença 400 targetes regal de 25 euros a gastar en un centenar d’establiments per afavorir la fidelització de les compres
L’Ajuntament de Mollerussa i Mollerussa Comercial enceten la campanya de Nadal d’enguany, amb el lema “Desperta un nou sentit”, que es durà a terme de l’1 de desembre al 5 de gener, i que presenta com a novetat l’edició de 400 targetes regal per import de 25 euros cada una a gastar en el centenar d’establiments associats a l’entitat. A més, totes les persones que facin una compra superior a 20 euros entraran en el sorteig de deu d’aquestes targetes regal per valor de 100 euros cada una euros cada. Ho han explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, juntament amb el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, acompanyat de Núria Sans, membre de la junta, i Josep Anton Gaya, delegat de la Cambra de Comerç a Mollerussa, els quals han coincidit a assenyalar que es tracta d’una campanya que el que vol és fidelitzar les compres i alhora revertir a la localitat.
Solsona ha anunciat a més que aquest divendres a les 6 de la tarda a la plaça de l’1 d’Octubre es farà la tradicional encesa de la il·luminació nadalenca, que inclourà un nou punt amb l’estrena de l’enllumenat de la façana de L’Amistat i la ubicació d’un element al·legòric il·luminat a les portes del Teatre L’Amistat. L’enllumenat especial de Nadal es completarà amb l’estrena d’un nou element gegant de sis metres d’alçada a la plaça de l’Ajuntament que substituirà l’os que hi havia l’any passat i s’unirà a altres sis construccions fetes de llum que segueixen d’altres anys encara que en algun cas reubicades de lloc. A més a més, també hi haurà les 10 garlandes solidàries d’El Petit Príncep, el lloguer de les quals va en suport a l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida, i la il·luminació d’una trentena de carrers i places amb més de 170 elements que funcionen amb baix consum.
Per la seva part, Català ha indicat que la campanya promocional de Mollerussa Comercial es completa també amb un seguit d’activitats familiars per incentivar el passeig i potenciar les compres. Entre elles, ha destacat la tradicional recollida solidària de roba i joguines o la novetat dels Mitjons dels desitjos, protagonitzada per una elfa que recollirà els bons desitjos dels infants en uns mitjons. També se celebrarà l’habitual concurs d’aparadors que serà decidit amb votacions a través de les xarxes, a més del Tió Solidari i altres activitats d’animació infantil com són l’Home dels Nassos, l’espectacle de màgia Bicicadabra o La Màgia de Nadal, entre altres, com un tobogan inflable.
Mercat de Santa Llúcia, el 10 de desembre a la plaça de l’Ajuntament
D’altra banda, també s’han donat a conèixer els detalls de la 26a edició del Mercat de Santa Llúcia, que organitza la delegació de la Cambra de Comerç a Mollerussa i Mollerussa Comercial, i que tindrà lloc dissabte dia 10 de desembre de les 10 del matí a les 7 de la tarda a la plaça de l’Ajuntament. Ho ha explicat el representant de la Cambra de Comerç, Josep Anton Gaya, el qual ha indicat que aquest any es comptarà amb 20 parades omplint tota la plaça sense deixar espais intermedis, a més d’organitzar activitats i tallers gratuïts com un de sabons artesans, un de decoració d’arbres i un altre de postals de Nadal.