Mollerussa Comercial ha presentat aquest matí a l’Ajuntament de Mollerussa la nova campanya de Nadal, Nadal de Regals a Mollerussa Comercial, que té com a objectiu promoure l’obertura de comerços els dies festius 8, 16 i 23 de desembre amb un seguit d’accions dinamitzadores que van des de la recollida de cartes per part del Patge Real a la recerca del Pare Noel que permetrà als clients poder gaudir de la seva compra gratis. Com a fil conductor de tota la campanya hi ha la creació d’una nova moneda de canvi que ha estat batejada com a molleuros i que permetrà als seus portadors pagar les seves compres amb els bitllets de 1, 5 i 10 molleuros editats per l’ocasió i que sumen en total 100.000 euros en descomptes. Així ho ha explicat el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, que ha afegit que l’objectiu és “revifar comercialment la ciutat”.
En aquest sentit, ha parlat l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, el qual ha explicat que la principal empresa de Mollerussa és el seu comerç i ha felicitat a l’entitat perquè “en un entorn complicat han sabut reinventar-se i buscar idees originals per tal de dinamitzar-lo i recuperar així el respecte per l’eix comercial de la ciutat”. Per aquest motiu, l’Ajuntament conjuntament amb Mollerussa Comercial implantarà fil musical a tot el centre comercial de la ciutat per tal d’engrescar i animar les compres. Solsona ha explicat que aquesta actuació permetrà també disposar d’aquesta instal•lació, que s’estrenarà el dia 8, per altres necessitats que puguin sorgir en un futur i, fins i tot, ampliar-la en altres zones comercials de la ciutat.
Pel que fa a la creació dels molleruros, Àlex Català ha explicat que es distribuiran per les diferents poblacions de la comarca i, fins i tot a altres ciutat de fora del Pla d’Urgell, amb l’objectiu que els clients facin les seves compres als establiments associats a Mollerussa Comercial utilitzant aquesta moneda de canvi i seguint les instruccions que els mateixos comerços tindran penjades a l’interior. Els molleuros, que tindran validesa fins el 5 de gener, també es podran trobar al Banc de Mollerussa Comercial que estarà instal•lat al Mercat de Sant Llúcia, que tindrà lloc el dia 8 de desembre a la plaça de l’Ajuntament, tal i com ha explicat Enric de la Serna, vicepresident de Mollerussa Comercial.
Patge Real i Cagatió monumental, com accions puntuals
Les accions de promoció continuaran el diumenge dia 16 en el qual està previst que el Patge Real reculli les cartes de tots els nens i nenes a partir de les 5 de la tarda a la plaça de l’Ajuntament. Tots els que portin la seva carta tindran també de franc una foto del moment per gentilesa d’un dels comerços adherits. Al mateix temps, també s’ha organitzat conjuntament amb l’associació Mollerussa contra el Càncer un berenar solidari i durant tot el dia, i amb motiu de la Marató de TV3, diferents entitats culturals i esportives de la ciutat organitzaran altres activitats solidaries, ha avançat Català.
Pel que fa al diumenge dia 23, Mollerussa Comercial ha preparat una altra acció de dinamització, en col•laboració amb L’Arreu i l’Albada, que consistirà en la instal•lació d’un cagatió monumental a la plaça Major a partir de les 5 de la tarda on hi haurà regals per a tots els nens que el facin cagar. També tots els establiments de Mollerussa Comercial lluiran un any més el Cagatió que els va ser regalat l’any passat pels membres de l’entitat L’Arreu.
Recrca del Pare Noel per tenir la compra de franc
A banda de les accions puntuals, també es farà una campanya que anirà des del 15 al 24 de desembre, a través de la qual es lliuraran 2 regals diaris de fins a 50 euros als dos primers clients que un cop feta la compra busquin al Pare Noel, que estarà cada dia en un lloc diferent, i li lliurin el tiquet del comerç. En aquest cas, els sortirà la compra gratis fins a un límit de 50 euros.
A més també, es diferenciarà els establiments associats a Mollerussa Comercial amb un seguit de petjades que “direccionaran als clients caps els establiments adherits a l’entitat”, segons ha apuntat Enric de la Serna.