• Un dels compradors podrà obtenir 1.000 molleuros que haurà de gastar el dia 3 gener en un mínim de 5 establiments comercials diferents
Mollerussa Comercial repartirà un total de 5.000 molleuros en premis durant la Campanya de Nadal que començarà el proper 17 de desembre i s’allargarà fins el 5 de gener. Mil d’aquests 5.000 molleuros aniran a un únic client que els haurà de gastar el dia 3 de gener en un mínim de 5 establiments comercials diferents de la ciutat i la resta es repartirà en premis de 25 molleuros cada un entre 160 compradors. Així ho han explicat aquest matí a l’Ajuntament de Mollerussa el president i el vicepresident d’aquesta entitat, Àlex Català i Enric de la Serna, respectivament, amb l’alcalde Marc Solsona com a amfitrió, el qual ha valorat la nova campanya con una iniciativa amb efecte multiplicador que combina oferta lúdica i comercial per convèncer a la clientela que “venir a comprar a Mollerussa surt a compte”.
A banda d’aquests premis econòmics, la campanya tornarà oferir un any més l’aparcament en zona blava gratuït a totes els clients que presentin un tiquet de compra al punt d’informació que s’ha habilitat a la plaça Major. Així mateix, per gentilesa de l’Ajuntament també es repartiran 700 entrades per l’Aventura de Nadal fent una compra superior als 50 euros.
També s’ha previst una activitat específica per al públic més menut consistent en un taller de maquillatge de fantasia que es farà al Centre Cultural els dies 23 i 30 en horari de matí i 24 i 31 en horari de tarda. També s’ha organitzat un concurs de dibuix per a infants i joves d’entre 4 i 14 anys, distribuïts en dues categories. Els 3 guanyadors de cada una de les categories obtindrà com a premi un forfet 3 Aventures del paquet turístic valorat en 99 euros que ha llençat l’Ajuntament i que inclou un vol en avioneta, poder fer de copilot d’un cotxe de ral·lis i una passejada a cavall. Un altre dels trets distintius de la campanya és la recollida solidària de joguines usades que es destinaran a la ONG Sport Solidari Internacional i que es podran lliurar al punt d’informació de Mollerussa Comercial entre el 17 i el 30 de desembre.
Com a novetat de la campanya, que compta amb un pressupost de 27.000 euros, segons ha indicat Àlex Català, també es renovarà la imatge corporativa de Mollerussa Comercial ja que s’identificarà tots els comerços adherits a l’associació amb un arbre de nadal de leds que substituirà l’arbre natural que fins ara es tenia, amb la qual cosa es contribuirà també a complementar la il·luminació nadalenca dels carrers, que, segons ha indicat l’alcalde, s’encendrà oficialment el dia 2 de desembre.
Amb tot el tret de sortida a la campanya nadalenca, es farà el 10 de desembre amb el Mercat de Santa Llúcia, organitzat per la delegació de la Cambra de Comerç a Mollerussa en col·laboració amb Mollerussa Comercial i que, de moment, compta amb una vintena de participants.