Lliuren els premis de la campanya comercial “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, acompanyat de la regidora responsable del Pla de Barris, Tere Grañó i dels representants de Mollerussa Comercial, Àlex Català i la Cambra de Comerç, Josep Anton Gaya ha lliurat aquest matí els premis de la campanya de dinamització comercial “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” que es van sortejar la nit del 27 de juny com a prèvia al tret de sortida del Mollerussa Open Night.

En aquesta campanya, impulsada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, hi ha participat un total de 23 municipis d’arreu de Catalunya amb l’ objectiu de potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics, per això, la iniciativa s’emmarca en els respectius projectes de Pla de Barris. Mollerussa és el primer cop que hi participa amb l’adhesió de 135 establiments ubicats dins l’àmbit del Pla de Barris d’aquests, 80 han aportat un total de 100 productes o serveis del seu establiment i s’han organitzat en 15 lots diferents, també sortejats dins l’Open Night.

Cal recordar que en el marc de la campanya, cada municipi ha aportat un producte o servei característic per a un premi conjunt valorat en 1.615 euros. En el cas de Molleruss, aquest premi comú s’ha dividit en 4 per tal de donar més oportunitats als clients que hi participen. Així, un primer premi inclou productes i serveis de 8 municipis i els altres tres premis corresponen cada un d’ells a lots formats per productes lliurats per 5 municipis més.

Pel que fa a Mollerussa, el premi per a dues persones que s’aporta a la campanya està valorat en 96 euros i consisteix en passar una jornada completa a la capital del Pla d’Urgell començant per una visita a l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell, 25 molleuros per gastar en comerços de Mollerussa Comercial, un dinar en un restaurant que ofereix cuina de proximitat, una visita al Museu de Vestits de Paper i una visita a la 19a Fira Expoclàssic, ja que el premi s’ha de gaudir el 6 de setembre. Així mateix, la jornada s’acaba amb una entrada en un spa.

Mertixell Gelonch de La Fuliola, amb una butlleta dipositada a l’establiment Alex Joiers, ha estat la guanyadora del lot de productes i serveis que podrà gaudir en 8 municipis; Encarna Garcia de Mollerussa, amb una butlleta d’Imolle Serveis Informàtics, ha obtingut el segon premi; mentre que Pepita Moset també de Mollerussa, amb una butlleta dipositada a l’establiment Garrabou ha estat la guanyadora del tercer premi i finalment Jaume Llanes de Bellpuig ha estat l’afortunat amb el quart premi per una butlleta dipositada a l’establiment Servigrup Saura-Tàpies.

Solsona finalment ha comentat que a través de les diferents butlletes i dels propis guanyadors es pot comprovar com l’entorn d’influència de Mollerussa va molt més enllà de la comarca i per tant ens hem de felicitar tots de l’èxit de la campanya i de la bona promoció que s’ha fet de la ciutat.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca