Una quarantena de persones procedents de 18 municipis d’arreu de Catalunya van visitar Mollerussa el passat dia 7 per gaudir del premi que van aconseguir a través de la campanya Barris Antics. Molt per descobrir, molt per oferir. Es tracta d’una campanya en la qual han participat 34 municipis d’arreu de Catalunya amb l’objectiu de dinamitzar el comerç de proximitat als seus nuclis antics entre visitants d’arreu de Catalunya. Entre els municipis que hi participen, a banda de Mollerussa, de terres lleidatanes també Artesa de Segre, Balaguer, les Borges Blanques, Juneda, Lleida i Solsona.
Aquesta campanya, la setena endegada per la Generalitat i la quarta en la que Mollerussa participa, porta el lema Comprar al barri té premi, ja que reparteix 1.122 premis, valorats en 99.960 euros, entre els clients dels comerços adherits a la campanya. A Mollerussa, van ser un total de 165 els comerços que van col·laborar enguany en aquesta campanya que es va fer durant el mes de juny.
Pel que fa a la capital del Pla d’Urgell , el premi per a dues persones que es va aportar a la campanya està valorat en 96 euros i consistia en passar una jornada completa, la del dissabte 7 d’octubre, a la capital del Pla d’Urgell començant per una visita a l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell, seguida de una altra al Museu de Vestits de Paper, un dinar en un restaurant de cuina de proximitat, i una visita guiada per la fàbrica de vinagres Cal Badia, un establiment centenari oferirà un tast de vinagres. A més a més, tots els premiats va disposar d’un val de 20 molleuros per gastar a les botigues adherides a la campanya i van ser obsequiats també amb un lot de productes locals ofert per la Diputació de Lleida.