L’Ajuntament presenta marca de turisme per promocionar la ciutat arreu com a destinació a visitar

La nova marca s’ha presentat aprofitant l’estand de l’Ajuntament a Fira de Sant Josep
  • La presenta en el marc de la 149a Fira de Sant Josep amb l’objectiu de donar a conèixer la nova imatge que té l’aigua com protagonista

 

L’Ajuntament de Mollerussa, aprofitant la celebració de la 149a Fira de Sant Josep, ha presentat aquest matí la nova marca de turisme amb la qual vol promocionar arreu la capital del Pla d’Urgell com a destinació a visitar amb el lema Mollerussa et conVida! , una marca que té l’aigua del Canal d’Urgell i la terra que rega com a protagonista. La presentació ha anat a càrrec de l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, la regidora de Turisme, Rosalia Carnicé, i la responsable tècnica de la regidoria, Mireia Caba.

L’alcalde ha explicat que l’objectiu és vendre els actius de la ciutat per a atraure visitants de fora i alhora també socialitzar-los entre la pròpia ciutadania perquè els coneguin millor i els gaudeixin ajudant també així a reactivar l’economia a través del turisme. Solsona ha indicat que aquest és un pas més entre les actuacions que ha emprés el consistori per promocionar la ciutat arreu i ha reivindicat el Museu de Vestits de Paper com un dels seus principals atractius. En aquest sentit, ha dit que des de principis d’any i fins avui ja l’han visitat prop de 1200 persones, una xifra que augura una recuperació de visitats a l’equipament que va patir també les conseqüències de la pandèmia, ja que al 2020 només el van poder visitar 1758 persones i al 2021  ho van fer 2372 mentre que al 2019 en van gaudir gairebé 9.000 persones.

Així mateix, Solsona ha apuntat que s’està treballant en la inclusió de Mollerussa com un punt d’una de les noves etapes juntament amb l’Estany d’Ivars-Vila-sana que proposa la ruta Grand Tour, que té per objectiu promocionar el turisme interior.

Per la seva banda, la regidora de Turisme s’ha referit a la projecció que tindrà Mollerussa i la comarca amb el Forum d’Ecoturisme que se celebrarà els pròxims 6 i 7 d’abril, en l’organització del qual l’Ajuntament hi està representat. Així mateix, també ha recordat les actuacions que s’han dut a terme en aquesta àrea com han estat la senyalització del recorregut de la ruta Passejant per Mollerussa, creada conjuntament amb l’Associació A2Mic; l’elaboració d’un mapa turístic per a la difusió dels punts d’interès local o la ubicació d’un punt de pernoctació d’autocaravanes en col·laboració amb l’Associació Xalar. En aquest sentit, també ha indicat que es treballa per obrir una àrea de servei i no únicament de pernoctació per aquest tipus de turisme.

Mireia Caba, per la seva banda, ha explicat quina és la simbologia de la marca de turisme, que juga amb la importància del Canal d’Urgell com a font de riquesa del territori. Així mateix, també ha explicat que amb aquesta marca s’identificaran diferents productes de regal com tasses, paraigües, llapis o imants de nevera, que es podran adquirir a la botiga del Museu de Vestits de Paper, entre altres punts.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca