L’Ajuntament modifica el contracte de zona blava amb motiu de les obres de reforma del centre urbà

• La creació d’àrees de vianants portarà a la supressió de 85 places però se n’habilita 94 en aparcaments públics de nova creació

L’Ajuntament de Mollerussa portarà a l’aprovació del Ple ordinari del proper dijous dia 30 la modificació del contracte de concessió de la gestió de la zona blava d’aparcament motivada per la reforma del centre urbà que implica la creació d’àrees de vianants restringides al trànsit. Així, la modificació contempla la supressió de 85 llocs d’aparcament a les places del Pla d’Urgell (12), de l’Ajuntament (10), de Manuel Bertrand (35) i els carrers de l’Onze de Setembre (13) i de la Ciutat de Lleida ( 15). Aquestes places seran compensades i augmentades en 9 places més en altres zones de nova habilitació. És el cas d’un aparcament al carrer de Ferrer i Busquets cantonada amb el de President Macià que tindrà 37 places, un altre al carrer de Crist Rei, on se n’habilitaran 38, un altre en un pati amb entrada pel carrer de Ponent i sortida pel de la Forestal d’Urgell de 12 places i 7 places més que es guanyaran al carrer de Ferrer i Busquets.

Ho ha explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, que ha indicat també que la modificació contempla també que a partir de l’1 de gener les 46 places d’aparcament a l’avinguda de la Generalitat tornaran a ser zona d’estacionament limitat, una actuació motivada per la conversió en plaça del carrer de la Ciutat de Lleida i també de la posada en funcionament en breu de la nova estació d’autobusos. Així mateix, també ha explicat que aquesta setmana està previst que comenci les tasques de condicionament de l’aparcament que s’habilitarà a la cantonada entre el carrer de Ferrer i Busquets i el del President Macià.

D’altra banda, un altre dels punts de l’ordre del dia del Ple serà l’aprovació del Reglament regulador del Fons d’Habitatge de Lloguer Social de l’Ajuntament de Mollerussa, un reglament amb el que es vol determinar les normes de funcionament del servei i també el perfil de les persones adjudicatàries. Segons ha explicat l’alcalde, l’Ajuntament té la voluntat d’anar adquirint immobles per a lloguer social per resoldre casos determinats i per això cal un reglament que ho reguli.

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca