- Aquest és el sisè estiu que el consistori, que recull també valoracions a través del web, fa una enquesta de satisfacció per millorar el servei
L’Ajuntament de Mollerussa ha incorporat aquest estiu un terminal amb sistema electrònic in situ a les mateixes piscines per tal de facilitar que les persones usuàries puguin manifestar la seva opinió sobre el servei que es presta, segons ha explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, el qual ha afegit que no es descarta utilitzar aquest sistema en altres equipaments de la ciutat per conèixer la valoració que en fa la ciutadana. Aquest és el sisè estiu consecutiu que el consistori realitza enquestes de satisfacció a les piscines municipals, les quals també es poden contestar a través de la pàgina web municipal, amb l’objectiu d’incorporar millores en el funcionament i les instal·lacions de cara a la temporada vinent. Solsona
La voluntat del consistori amb aquesta iniciativa és potenciar la participació ciutadana en aquells aspectes que són susceptibles de millorar. Per això, l’enquesta permet fer una valoració de diferents punts com la conveniència de l’horari i la durada de la temporada, la neteja de les instal·lacions o la seguretat així com del tracte del personal de la taquilla o dels socorristes. Així mateix, també deixa una pregunta oberta per tal que els usuaris puguin aportar suggeriments en cada un dels apartats i també donar idees per solucionar mancances que hi pugui haver al recinte.
Val a dir que les piscines municipals van obtenir una valoració global de 3,7% sobre 5 en les enquestes que es van realitzar als usuaris d’aquest equipament la temporada passada sent l’atenció dels monitoris, l’aspecte millor valorat en tenir una valoració del 4,8% sobre 5.