L’Ajuntament de Mollerussa ha estat convidat a participar en el Congrés de Govern Digital de Catalunya, que té lloc a Barcelona fins avui, per explicar l’experiència de la transformació digital i de la implantació de l’Oficina d’Atenció al Ciutadania (OAC) que ha permès unificar serveis per acostar-los als usuaris dels serveis públics.
L’explicació de l’experiència ha anat a càrrec del cap des Serveis Informàtics del consistori, Eduard Roca, el qual va participar ahir en la taula rodona sota el títol Transformació digital: Com continuem després d’implantar l’expedient electrònic?. Va compartir debat amb tècnics dels ajuntament d’Igualada, Tàrrega i Sant Antoni de Calonge, els quals van posar sobre la taula la seva experiència.
El Congrés de Govern Digital és el fòrum de debat de referència a Catalunya en l’àmbit de l’administració digital i en aquesta aquesta edició s’ha posat l’èmfasi en els projectes i iniciatives que persegueixen una transformació digital de les dinàmiques, els processos i les formes de treball de les organitzacions públiques. L’objectiu és donar resposta als nous reptes derivats de la revolució social, econòmica i cultural que suposa la societat digital.