L’Ajuntament de Mollerussa ha posat des d’avui a disposició de tots els proveïdors un correu electrònic proveidors@mollerussa.cat per tal que es posin en contacte amb el consistori a fi i efecte de ser informats sobre el procediment que hauran de seguir per adherir-se al pla de pagaments posat en marxa per l’Estat. A més a més, el consistori es posarà en contacte via telefònica amb tots ells per tal d’oferir-los la informació que els calgui sobre el procediment a realitzar per cobrar les factures que tenen pendents. El termini finalitza el proper 22 d’abril si es fa via Internet o bé el dia 20 si es fa presencialment a les oficines municipals
Així ho ha explicat avui l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, el qual ha dit que “volem posar-ho fàcil” per tal de “posar la ciutat al dia en les seves obligacions”. Solsona també ha indicat que “es tracta d’una oportunitat històrica de fer net i poder articular així l’estratègia de futur”. D’aquesta manera, els 270 proveïdors que tenen actualment factures pendents de pagament poden comprovar si figuren en la relació que l’Ajuntament va enviar al Govern Central i adherir-se al crèdit ICO de 4,5 milions d’euros que es demana. Solsona ha recordat que divendres passat el consistori va aprovar, amb el vot favorable de tots els grups municipals a excepció del PSC que es va abstenir, el pla d’ajust que s’ha enviat a Madrid per tal de ser aprovat i que significarà que els proveïdors puguin cobrar a partir del mes de maig.