L’Ajuntament activa un servei per fer tràmits administratius a través d’Internet

L’Ajuntament de Mollerussa ha activat un nou servei a través de web municipal www.mollerussa.cat a través del qual es poden dur a terme diferents tràmits administratius on line amb l’objectiu de facilitar l’accés dels ciutadans a l’administració electrònica. Aquest Mòdul de Tramitació Municipal (e-TRAM), que ja era operatiu des de finals d’octubre en fase de proves i que ara ja està activat gairebé en la seva totalitat, permetrà als usuaris fer arribar al consistori instàncies genèriques, concertar una cita amb un càrrec electe o un tècnic municipal, fer queixes i suggeriments, donar-se d’alta o fer canvi de domicili al padró municipals, entre altres gestions.

Per tal d’informar-ne a la ciutadania, l’Ajuntament de Mollerussa ha editat un tríptic informatiu sobre el nou servei que es distribuirà per tots els habitatges de la ciutat i en el qual hi figura un llistat de tots els tràmits que es poden fer, per alguns dels quals és necessària una identificació que es fa mitjançant un certificat digital com pot ser l’idCat que es pot obtenir a través del Consell Comarcal del Pla d’Urgell o a través de la web www.idcat.net. Aquest certificat assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques.

A banda dels diferents tràmits que ara per ara ja són operatius, l’objectiu de l’Ajuntament és poder implantar també a través d’aquest servei al llarg d’aquest any la tramitació de factures i notificacions on line.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca