La Trobada Empresarial sobre Transformació Digital de Mollerussa agafa força amb una segona sessió adreçada als joves

La presentació s’ha fet al Teatre L’Amistat
  • El Teatre L’Amistat acollirà els dies 22 i 23 de febrer la 8a edició

 

L’alcalde de Mollerussa i president de Fira de Mollerussa, Marc Solsona; el director de la firma Xtrategics, Narcís Romà, i la directora del diari econòmic Analític Lleida, Tània Carrobé, han presentat aquest matí en una roda de premsa al Teatre L’Amistat la 8a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital #LleidaDigital, esdeveniment que es realitzarà el dia 23 de febrer i que tindrà com a novetat la convocatòria d’una sessió prèvia, el dijous dia 22, adreçada a joves. En aquest sentit, Romà ha afegit que aquesta ampliació sorgeix d’un replantejament de la jornada alhora que respon a “una demanda que ja existia”.

 

En l’àmbit organitzatiu, fins ara a càrrec de Fira de Mollerussa i Xtrategics, s’afegeix enguany Analític Lleida, una aliança que té com a objectiu “promoure i impulsar la trobada professional” i, alhora, que l’edició d’enguany esdevingui “un punt d’inflexió”, ha assenyalat l’alcalde. Sobre aquest punt, Solsona s’ha referit a la consolidació de la convocatòria com a jornada de referència després dels èxits assolits en els darrers anys, i ha apostat per créixer amb l’organització de càpsules de diferents formats que es desenvolupin al llarg de l’any i, també, en altres punts del territori.

 

Pel que fa al dijous dia 22, amb un públic objectiu jove, la jornada es presenta sota el nom de Grow day i s’ha dissenyat en quatre blocs: motivació, emprenedoria, lideratge de canvi i creativitat. Romà, que ha desglossat el programa, ha afegit que es tracta d’un cartell “potent” de ponents -tots ells menors de trenta anys, menys el del quart bloc- amb el qual es pretén conscienciar que els joves “per si mateixos, si s’empoderen i volen, poder fer el que ells vulguin” en l’àmbit empresarial. Les sessions estaran conduïdes per Jordi Tudó i Marina Pérez, referents a TikTok i a Youtube.

 

La trobada empresarial recupera el dinar de ‘networking’

 

D’altra banda, la 8a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital de divendres dia 23 recupera el dinar de networking, el qual no es feia des d’abans de la pandèmia per la Covid-19. Així ho ha confirmat el director de la firma Xtrategics, qui s’ha mostrat satisfet, ja que ha defensat que es tracta d’un espai de contacte important per als participants i que se suma als coneixements aportats per les conferències del matí.

 

El programa del dia 23 ha estat explicat per Tània Carrobé, qui ha manifestat que el fil conductor d’aquesta vuitena edició de la trobada serà el màrqueting digital enfocat a la reinvenció: “És evident que totes les empreses ja són digitals i el que es planteja és el fet de si realment les coses que han anat aplicant en els darrers anys les estan fent bé o és el moment de canviar o donar uns alt en aquest canvi i en innovació digital”. Aquest dinar es completarà amb les intervencions de dues empresàries del territori que compartiran la seva història: Montse Pujol i Natàlia Fabregat.

 

Paco Lorente, qui parlarà sobre creativitat i com impulsar-la; Rosa Ortuño, especialista en ciberseguretat; Màrius Rossell, especialista en e-commerce, o Pedro Buerbaum, autor d’un pòdcast i que parlarà sobre el seu cas d’èxit, són alguns dels ponents inclosos en el programa del divendres.

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca