La I Mollerussa E-Vents va tancar ahir portes havent superat la xifra dels 10.000 visitants des de divendres i fins diumenge. El certamen, que presentava un nou format caracteritzat pel seu horari de tarda-nit i un programa d’activitats paral·lel al saló expositiu, ha obtingut l’aprovació tant d’expositors com de visitants, segons el balanç que ha fet el director de Fira de Mollerussa, Poldo Segarra.
Pel que fa als visitants, Segarra ha dit que l’afluència ha estat molt bona des del primer dia i s’ha referit especialment al fet que ha estat un públic variat, de diferents franges d’edat i que “ha respost molt bé a les diferents propostes que s’oferien com les desfilades, les actuacions infantils o l’espai gastronòmic”.
D’altra banda, el director ha destacat la satisfacció dels expositors que s’ha vist reflectida a les enquestes realitzades per l’ens firal i on el 90% de les firmes participants “han donat una nota d’excel·lent al nou format, tant a la imatge de la fira com dels estands”. Altra de les dades dels qüestionaris ha posat de manifest la satisfacció dels expositors, amb un 80% que han valorat positivament l’organització del certamen.
Segarra ha afegit que ha estat una experiència positiva que caldrà ara avaluar per tal de decidir “si s’han de fer alguns retocs” de cara a pròximes edicions.
Mollerussa E-Vents ha comptat en aquesta primera edició amb la participació de 24 firmes. El nou certamen de la capital del Pla d’Urgell es va crear amb el repte d’oferir un innovador concepte firal que acoblés l’exposició de productes amb la demostració d’aquestes mitjançant activitats i propostes lúdiques per tal d’aconseguir una fira dinàmica i interactiva.
El certamen ha estat una de les dues novetats d’enguany del calendari de Fira de Mollerussa, un calendari que es tanca precisament amb aquesta fira.