- La jornada, coorganitzada per la firma Xtrategics i Fira de Mollerussa, es farà el dia 1 de març i inclou fins a 7 ponències de reconeguts professionals
Més de 250 persones s’han inscrit ja en la 4a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital a Lleida i a falta del tancament de participació dels darrers dies. La jornada, coorganitzada per la consultoria Xtrategics i Fira de Mollerussa, tindrà lloc aquest divendres dia 1 de març al Teatre L’Amistat de la capital de la capital del Pla d’Urgell i comptarà amb ponències de reconeguts professionals.
La xifra d’inscrits fins ara suposa ja gairebé el doble de l’assolida en anteriors edicions –130 l’any passat–, sent aquest precisament un dels objectius que es van marcar els promotors de l’esdeveniment en decidir canviar enguany la seva ubicació, alhora que apropar-lo al màxim de persones i empreses interessades.
En aquest sentit s’ha expressat el director de Fira de Mollerussa, Poldo Segarra, qui mostrat la seva satisfacció pel canvi d’ubicació de la jornada, la qual cosa ha permès “ampliar l’assistència i que la resposta hagi estat bona”.
Per la seva part, el director de la firma Xtrategics, Narcís Romà, ha explicat que si bé hi ha participació de tota Lleida, majoritàriament els inscrits procedeixen de les comarques del Segrià, el Pla d’Urgell i l’Urgell. Pel que fa al tipus d’empresari, Romà ha indicat que pertanyen sobretot al sector industrial i al de serveis, encara que també hi ha del sector comerç. Per últim, sobre l’augment de la participació, el responsable de la consultoria Xtrategics ha destacat la implicació d’institucions com la Cambra de Comerç, la Universitat de Lleida i PIMEC en la difusió de l’esdeveniment.
La 4a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital d’aquest divendres arrencarà a les 9 del matí i comptarà amb fins a set ponències de reconeguts professionals. El còmic i conferenciant, Pedro Llamas, donarà la benvinguda a la trobada a les 9.30 hores, per donar pas a continuació a la primera xerrada a càrrec de Mariama Sall, Digital Planner i Community Manager de la firma Xtrategics Google Partner, i titulada Instagram i tendències en màrqueting digital per a negocis.
Continuarà el programa amb la ponència El camí: start-ups i corporates creixent juntes, a càrrec d’Helena Torras, inversora i emprenedora en sèrie. B-WOM i PaoCapital.
Abans del coffe break, cap a les 10.30 hores està prevista la intervenció de Josep Maria Santos, Gerent Comercial de Negoci d’IberCaja, qui parlarà sobre Crear valor a través de la Transformació Digital: cas Ecosistema Más Empresa.
La digitalización en Repsol, a càrrec del Director Executiu de Desenvolupament Tecnològic, Recursos i Sostenibilitat de REPSOL, Luis Cabra, serà la següent xerrada, mentre que el seguirà Oscar Pardo, Inboud Marketing Consultant i Certified Trainer de Hubspot, amb la ponència Estratègies Inbound màrqueting per a empreses B2B, automatitza la captació de clients.
Al voltant de les 12.15 hores està prevista la intervenció Innovació oberta corporativa, impartida per Andrés Manso, Consultor d’innovació corporativa i fundador d’Incubio.
L’última xerrada serà sobre La transformació digital i l’arribada dels influencers. Què vol dir ser influencer i com connectar les marques amb els clients, a càrrec de Patry Jordán i Carles Galí, Influencers i vídeo-bloggers multicanal.
La Trobada, la qual encara està oberta per a inscriure’s a www.lleidadigital.cat, finalitzarà amb un apartat de conclusions i posterior Lunch Networking.