Èxit de venda i participació en la segona edició de l’OPEN NIGHT de Mollerussa.

Entre un 15 i un 20%, respecte a la primera edició, s’han incrementat les vendes en el segon Open Night de Mollerussa que va tenir lloc la matinada del 29 de juny. Aquestes dades tant positives les ha donat a conèixer el president de l’Associació Mollerussa Comercial, Àlex Català, en el transcurs de la roda de premsa que s’ha fet aquest matí a l’Ajuntament per fer balanç d’aquesta segona edició i fer el sorteig entre tots els compradors que van dipositar la butlleta a les urnes als diferents establiments. Francisco Rodríguez, s’ha endut el creuer per al Mediterrani, Semina-Ilinca Cocaix, ha estat la guanyadora del viatge a Eivissa, Igsani Salvadó, el cap de setmana a Port Aventura. També s’han sortejat 7 lots de vi donats per la firma Castell del Remei. Actuant com a fedatari l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona. Solsona ha dit que aquesta estratègia comercial organitzada per l’Associació Mollerussa Comercial amb el suport de l’Ajuntament s’ha guanyat per si mateixa ser la primera nit d’estiu que el públic espera per sortir a comprar, a fer esport, a gaudir de la gastronomia i de la festa nocturna de Mollerussa, com ho demostra l’altíssima participació. En el transcurs de la roda de premsa on també han assistit el Delegat de la Cambra de Comercial de Mollerussa, Josep Antón Gaya; el vicepresident de l’Associació Mollerussa Comercial, Enric de la Serna i Joan Vila, membre de la Junta de Mollerussa Comercial. El president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, ha manifestat la satisfacció de tota l’organització pels resultats ja que, per les especials característiques d’aquesta edició, canvi de dissabte a divendres, la climatologia que fins al moment no havia ajudat, tenien una mica de recança de com aniria aquesta nova edició. Per això, ha mostrat la seva complaença i ha dit que no solament l’obertura de les botigues va ser un èxit sinó que també ha fet una valoració molt positiva de les activitats que es van fer en el decurs de la festa com la 1a. cursa Mollerussa Running Open Night, la desfilada de Moda que a qualificat d’”èxit total”; així com les havaneres i el rom cremat. També ha comentat que Mollerussa Comercial està estudiant la possibilitat que de cara al futur el nom de la festa sigui Open Night Mollerussa, sense esmentar primera, segona o bé tercera edició. Per la seva part, l’alcalde ha volgut agrair al veïnat de tota la zona la paciència i la comprensió per les molèsties que l’Open Night els hagi pogut ocasionar i també ha agraït a tots els comerciants i comerciantes així com al públic en general que amb la seva participació van fer-ho possible. Per acabar, Solsona ha felicitat a Mollerussa Comercial per l’èxit aconseguit i ha afegit que “crec que ens hem podem felicitar tots plegats perquè aquesta és una estratègia de promoció de ciutat, de marca de Mollerussa, que en els últims temps va forjant un ADN propi de Mollerussa”.

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca