El Juliolfest porta comerç, música i gastronomia a Mollerussa

El Parc Municipal de Mollerussa acollirà el 14 i 15 de juliol una nova proposta lúdica que combina comerç, música i gastronomia. Aquesta és la proposta lúdica que han presentat aquest matí a l’Ajuntament l’alcalde, Marc Solsona i el president de l’Associació de Mollerussa Comercial, Àlex Català, acompanyat del Jaume Carulla, membre de la junta de Mollerussa Comercial. És tracta d’una iniciativa que tindrà lloc al Parc Municipal, en horari de tarda-nit, (des de les 8 de la tarda fins a les 2 de la matinada), que sorgeix de Mollerussa Comercial amb l’acompanyament de l’Ajuntament de Mollerussa.
La JuliolFest vol potenciar el mercat d’estiu, fomentar les compres, la música i la gastronomia local. L’activitat comptarà amb 20.000 metres quadrats d’exposició a l’aire lliure.
En aquest sentit l’alcalde, Marc Solsona, ha dit que la iniciativa “busca la singularitat, la creativitat, el valor afegit i aportar diferents alternatives per projectar Mollerussa arreu”. Solsona ha comentat que pretén fer una festa d’estiu en què es combina música, comerç i gastronomia i en que l’Ajuntament també introdueix part de l’activitat de les Nits d’Estiu dins del calendari de la JuliaFest per donar continuïtat a altres propostes sorgides des de la mateixa entitat, com la Mollerussa Open Night o la mostra de cervesa artesana que es venia fent en els darrers tres anys a l’avinguda del Canal i allargar i reforçar el període de les rebaixes. Per això -ha afegit- l’Ajuntament dona tot el suport a Mollerussa Comercial perquè és una molt bona idea, com altres que l’Associació ha portar a terme sempre amb èxit i que ara cal esperar amb il·lusió que aquest nou esdeveniment sigui tot un èxit.
Per la seva part el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, ha dit que “Mollerussa Comercial està presentat una aposta de les més ambiciones i importats dels últims anys, una aposta molt valenta, la JuliolFest. Ha dit que aquesta activitat és un macromercat amb valor afegit, un festival amb comerç, gastronomia i música. Català ha afegit que “és una activitat on el comerç de Mollerussa es trasllada al parc”.
L’entrada al parc serà gratuïta i a cada persona se li entregarà un talonari de vals de descomptes “lo talonari” per poder gaudir de les grans ofertes de la temporada, a més a més d’una una agenda plena d’activitats.
Així, aquesta nova proposta lúdica preveu diferents zones d’activitats. Tenim el divendres 14 de juliol i de 19.15 a 21 hores està previst una Zona KIDS amb Little Chef, taller de cuina, estampació de samarretes, activitats per a Babies (0-2 anys), Globoflèxia, l’hora del conte o tallers i activitats lliures. Per altra banda, de les 20 hores a les 2 de la matinada, està prevista una Zona Shopping/Castro&Music que inclou a les 8 en punt una Masterclas amb Joël Castañé, cuiner guanyador d’una Estrella Michelin al seu restaurant la Boscana de Bellvís, un Grafit “JuliolFest” en directe amb Sergi Gaya, a les 10 del vespre Personal Shopper, de les 9 a les 12 del la nit Sessió DJ amb el DJ Peretes Brothers i de les 12 de la nit a les 2 de la matinada Sessió Flaix FM amb el DJ Miquel Fontova.
Per altra banda i de cara al dissabte 15 de juliol, hi haurà també una Zona Kids de les 19.30 h a les 21.00 h amb activitats per a Babies (0-2anys), estampació de Samarretes, l’hora del conte, Little Chef, taller de cuina i tallers i activitats lliures. En la zona Shopping/Gastro&Music que tindrà lloc de les 10 del vespre a les 2 de la matinada s’hi podran fer diferents activitats com ara Personal Shopper o gaudir de la sessió ONE amb el DJ Francesc Pedra (GNR80), música dels 80’s per a finalitzar amb el concert a càrrec de WEDNESDAY LIPS.
També cal destacar la vesant solidaria de la JuliolFest ja que, tot i que la entrada és gratuïta, de cara a l’actuació del concert dels WEDNESDAY LIPS es farà una mena de taquilla invertida de manera que les persones que vulguin en sortir del concert podran pagar una quantitat que considerin oportuna i simbòlica. Tant aquesta recaptació, com la venda de vasos es destinaran a recaptar fons per a l’AECC, Associació contra el càncer de Mollerussa.
També cal assenyalar que se sortejaran 2 viatges a Nova York per a una persona cadascun. L’ un es sortejarà entre el públic en general que faci una compra o bé una consumició i l’altre, entre les persones que publiquin fotografies de la festa a l’instagram i tinguin com a mínim 100 seguidors.
Per altra banda, l’alcalde ha comentat que per temes d’organització i logística el parc municipal estarà tancat el dijous, el divendres, el dissabte i el diumenge, encara que naturalment el divendres i dissabte s’obrirà per la festa de 8 del vespre fins a les 2 de la matinada. També ha comentat que s’està treballant perquè el diumenge a la tarda pugui estar obert, tot i que no depèn exclusivament de l’Ajuntament ja que les diferents neveres i aparells que tindran els restauradors no podran retirar-les possiblement fins el dilluns al matí.
Finalment Català, ha agraït específicament l’aposta valenta que ha tingut l’Ajuntament per donar suport a questa nova activitat i ha dit que sense la col·laboració decidida de l’Ajuntament en tot el muntatge l’activitat no s’hagués pogut portar a terme.
 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca