El Concurs de Vestits de Paper de Mollerussa ha ampliat enguany el seu àmbit de promoció per arribar amb una campanya específica a Portugal on s’ha donat a conèixer el certamen, que enguany tindrà lloc el 17 de desembre, a través d’una trentena d’agències de turisme, de cambres de comerç, d’agències regionals de promoció turística, d’ajuntaments i també d’empreses vinculades al món de la moda. Aquesta campanya de promoció ja va tenir un punt de partida a finals de l’any passat quan el Museu de Vestits de Paper va ser convidat a participar a Fehispor de Badajoz, la XXI Feria Multisectorial Hispanoportuguesa per la qual, segons xifres de l’organització, van passat més de 35.000 persones.
A banda de traspassar fronteres, també s’ha incidit especialment promocionar el certamen entre casals de jubilats de tot l’Estat espanyol ja que fins al moment únicament s’havia treballat amb casals d’arreu de Catalunya. A més a més, s’ha continuat amb la tasca de difondre tant el concurs com el museu entre les diferents escoles de disseny que ofereixen formació arreu de l’estat.
En total, s’han enviat 1.500 cartes amb les bases del concurs i amb informació diversa sobre el museu. D’aquestes cartes, més de 700 s’han adreçat a modistes, instituts de moda i acadèmies, 450 s’han enviat a casals, associacions i agrupacions i més de 300 s’han remés a agències de viatges i de promoció turística. Cantàbria, Sevilla, Màlaga, Pontevedra Salamanca, Astúries, Lleó, Àvila o Palma de Mallorca són alguns dels punts on s’ha fet arribar aquesta informació promocional amb l’objectiu de difondre el museu i d’incrementar també el nombre de participants en el concurs.