Roger Estradé, dels Xafatolls, i Cristina Garcia, de l’ISS L’Hospitalet, els dos de categoria Sub-23, firmen els millors temps en homes i en dones
El 41è Cros Ciutat de Mollerussa Memorial Josep Ignasi Culleré ha superat les expectatives fixades i ha reunit aquest matí al Parc de la Serra més de 700 participants de prop d’un centenar d’entitats d’arreu de Catalunya, els quals no s’han volgut perdre la cita tot i el canvi de data i de circuit fets amb l’objectiu d’entrar al Gran Premi de Cros Català de la Federació Catalana d’Atletisme. Roger Estradé, de l’Associació Atlètica Xafatolls, i Cristina García, de l’ISS L’Hospitalet, han firmat els millors temps de la cursa llarga tot i ser els dos de la categoria Sub-23. Així, Estradé ha recorregut la seva distància de 8000 metres en 0:26:17, mentre que García ha fet els 6000 en 0:23:48.
Amb aquesta modificació de calendari, ja que se celebrava el primer diumenge de març, i la inclusió en aquest gran premi, el de Mollerussa, organitzat per l’Ajuntament de Mollerussa i l’Associació Atlètica Xafatolls, esdevé l’únic cros de les Terres de Lleida que participa en aquesta lliga catalana en la que també hi ha inclosos el de Santa Coloma de Farners, Girona, Gavà, Banyoles i Granollers. El cros però ha volgut mantenir l’essència de la participació dels centres educatius de la comarca per la qual cosa s’han fet dues classificacions diferents, una per atletes federats i l’altra per escolar o oberta, segons les edats i els participants. Les classificacions de totes les categories es podran consultar a partir de primera hora de la tarda a www.crosmollerussa.cat
Així mateix, el cros també ha estrenat un nou circuit, en aquest cas el mateix que es va utilitzar pel Campionat de Catalunya que es va fer el passat mes de febrer i que inclou la Pista d’Atletisme i la zona alta del Parc de la Serra. Aquest recinte ha permès habilitar cinc circuits diferents en funció de les distàncies a recórrer, sent els 8.000 metres en homes la més llarga. També, com en les darreres edicions, s’ha col·laborat amb la campanya Posa’t la gorra que promou l’AFANOC.