Per a qualsevol de les opcions caldrà adjuntar:
- Sol. de transferència / Certificat bancari
Imprès de sol·licitud de transferència bancària (model normalitzat – descarregar plantilla) o certificat bancari de titularitat del compte bancari.
- Cost i finançament de l’actuació (model normalitzat – descarregar plantilla)
- Compte Justificatiu: Relació de despeses (model normalitzat – descarregar plantilla)
- Compte Justificatiu: Explicació de les imputacions parcials (model normalitzat – descarregar plantilla)
- Poders / Autorització
Còpia dels poders notarials o certificació de delegació per actuar en representació dels sol·licitant.
- Escriptura constitució
Còpia de les escriptures de constitució de l’empresa
- Certificat censal
Certificat censal d’activitats econòmiques de l’Agència Estatal d’Administració Tributària (persones jurídiques) o certificat de situació censal d’activitats econòmiques de l’Agència Estatal d’Administració Tributària (persones físiques).
- Comptes exercici fiscal 2019
- Comptes exercici fiscal 2020
En el cas de societats mercantils, comptes de pèrdues i guanys dels exercicis fiscals 2019 i 2020 o períodes equivalents.
En el cas de persones treballadores autònomes. Aquelles persones treballadores autònomes que no estiguin obligades a portar llibres comptables hauran d’acreditar les seves vendes o el seu volum de facturació per qualsevol mitjà de prova admès en dret. Model 130. IRPF per a empresaris/es i professionals en Estimació Directa; Model 131. IRPF per a empresaris/es i professionals en estimació objectiva; Model 303 per a IVA. Exercicis fiscals 2019 i 2020.
Documents justificatius i comprovants de pagament de les despeses i/o inversions. Segons les categories de conceptes subvencionables definits en el punt 9 d’aquestes Bases, caldrà aportar la documentació justificativa següent:
Categoria 1: Despeses corrents
- Cat.1: Rebuts d’autònoms
Quota autònoms. Presentar el/s rebut/s a subvencionar.
- Cat.1: Contracte de lloguer, leasing o rènting.
Lloguer, leasing o rènting de béns immobles i / o béns mobles vinculats amb l’activitat. Cal aportar el contracte a nom de la persona beneficiària.
- Cat.1: Rebuts de lloguer, leasing o rènting.
Rebut/s de pagament a subvencionar.
- Cat.1: Hipoteca.
Hipoteca del local. Cal aportar el document d’hipoteca a nom de la persona beneficiària.
- Cat.1: Rebuts hipoteca.
Rebut/s de pagament a subvencionar.
- Cat.1: Contracte préstec.
Préstecs obtinguts per a finançar l’activitat. Cal aportar el contracte de préstec a nom de la persona beneficiària.
- Cat.1: Rebuts del préstec.
Rebut/s de pagament a subvencionar.
- Cat.1: Despeses gestoria
Despeses de gestoria. Cal aportar justificant dels pagaments.
- Cat.1: Despeses subministraments
Despeses derivades de contractes de subministrament d’energia, aigua, telèfon o internet. Caldrà aportar factura i comprovants de pagament.
Categoria 2: Inversió per a l’adaptació de locals i les instal·lacions per aplicar mesures preventives i de seguretat
- Cat.2: Justificants Inversió Seguretat
Inversió per a l’adaptació de locals i les instal·lacions per aplicar mesures preventives i de seguretat per garantir la protecció de les persones treballadores i la ciutadania en general front a l’exposició de la Covid-19. Cal aportar factures i comprovants de pagament a subvencionar corresponents.
Categoria 3: Inversions i/o despeses per a la transformació digital de les empreses
- Cat.3: Justificants Inversió Digital
Inversions i/o despeses per a la transformació digital de les empreses. Cal aportar factures i comprovants de pagament a subvencionar corresponents.