- El vermut electrònic de Marc Marzenit va tenir prop de 5.000 seguidors i 15 vídeos opten al concurs, el veredicte del qual se sabrà divendres.
Mollerussa va tancar diumenge la seva Festa Major amb un gran èxit de participació a jutjar per les visualitzacions de les activitats proposades des de l’Ajuntament en col·laboració amb diferents entitats de la ciutat. Així, el macroconcert confinat amb la participació de 20 grups locals ha aconseguit en total gairebé 12.000 visualitzacions al canal municipal youtube.mollerussa.cat on encara es poden veure cada una de les actuacions. Pel que fa al vermut electrònic del productor musical internacional i fill de Mollerussa, Marc Marzenit, ha aconseguit fins avui prop de 5.000 visualitzacions entre el canal de youtube de l’Ajuntament i el perfil de Facebook de l’artista.
L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha mostrat la seva satisfacció per la participació en aquestes propostes i ha anunciat que ha servit per reivindicar el talent dels grups musicals locals i oferir-los una plataforma de projecció. En aquest sentit, ha dit que ja s’està treballant per organitzar una acció amb l’objectiu d’ampliar el protagonisme d’aquests grups, alguns dels quals han actuat ja en diferents ocasions en esdeveniments programats per l’Ajuntament, ja sigui en la mateixa Festa Major o en altres actes específics.
La Festa Major d’enguany ha comptat amb una trentena d’activitats pensades perquè tots els públics poguessin fer festa des de casa amb activitats culturals, musicals, esportives i de lleure diverses organitzades per diferents entitats i divulgades a través dels canals de difusió municipals. Així mateix, un total de 15 produccions participen en el concurs de vídeos adreçat a tota la ciutadania sobre escenes familiars vinculades a la Festa Major. El veredicte del concurs, amb tres premis de 300, 200 i 100 euros, es donarà a conèixer el dia 22.