L’Ajuntament de Mollerussa ha acollit la signatura de l’acord entre el Club de Futbol Joventut Mollerussa i l’associació Mollerussa Comercial i Cultural per potenciar l’assistència de més públic als partits, sobre tot del públic més jove. L’objectiu de la iniciativa és buscar noves fórmules per promocionar la ciutat, segons ha indicat l’alcalde Marc Solsona, que ha dit que es tracta de “conjugar sinèrgies” per tal de revitalitzar Mollerussa.
Sota el lema Fem pinya! Fem comerç! a Mollerussa, les dues entitats, amb el suport del consistori, tenen previst endegar una campanya a través de la qual el club oferirà a Mollerussa Comercial i Cultural 200 invitacions per assistir als partits a casa de l’equip amateur, unes invitacions que els comerços associats a l’entitat que hi estiguin interessats podran distribuir entre la seva clientela. Així ho han explicat el president del CFJMollerussa, Carles Fernández, i el president de Mollerussa Comercial i Cultural, Àlex Català, que han coincidit a assenyalar que es tracta d’una iniciativa que beneficia a ambdues entitats alhora que fa ciutat.