A20.- Comunicació

Descripció:

Revisió de l’estratègia comunicativa i de marca de la ciutat.

Objectiu:

  • Abordar temàtiques d’àmbit supramunicipal:
    • consensuar accions conjuntes
    • evitar solapaments i actuacions contraposades
    • cercar sinergies
  • Estratègia de comunicació:
    • ajuntament -> ciutadania -> ajuntament
    • ajuntament -> mitjans
    • ajuntament -> altres institucions
    • ajuntament -> ens municipals (associacions, clubs, centres educatius…) -> ajuntament
    • ajuntament -> visitants (turisme)
    • ajuntament -> entorns
  • Targets i missatges.
  • Elements i eines comunicatives.
    • elements comunicatius / informatius
  • Màrqueting de la ciutat.
    • definició d’elements diferencials
    • marchendising

Aportacions ateses: 05 (cliqueu aquí per veure-les)

Data prevista d’inici: abril 2021

 

Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers i persistents que ens permeten obtenir informació dels usuaris. Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització. Més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca